Kenu és víz
2015. november 01. írta: bnjudit

Kenu és víz

Kedves Álomfejtő!

Azt álmodtam beültem egy kenuba mentő mellénnyel és eveztem egy olyan helyen ahol fürdőzők voltak körülöttem. evezte-eveztem semmi baj nem történt utána önszántamból belementem a vízbe a mellény rajtam, következő kép megint evezek de vizes nem vagyok. vajon mit jelenthet? megköszönöm a segítséget.

Tisztelettel Judit

Kedves Judit!

A kenu a spirituálisan fontos fél holdat, az érzelmek kezelését jelzi. Lehet, hogy túlságoan elnyomja azokat vagy úgy gondolja, érzelmei visszafogása megvédi. Érzéseinek áradását felügyelni szeretné, ezt jelzi az evező, Ön irányít, mondja meg, merre menjen.

A víz maga mindenféle nőit testesít meg. Titokzatos dolog, mely keresztül-kasul képes folyni, de bármit tönkre tud tenni. Az emberek, a fürdőzők az Ön tulajdonságai. Az álmodó lehetőségét jelzi, hogy saját elképzelései szerint új életet teremthet maga köré. Álomban vízbe menni valami új kezdetét jelöli. A mély víz a tudatalatti szombóluma, vagy igény arra, hogy az ember az elnyomott részeit újra megtalálja.

A mentőmellényt nem írja semmi könyv, a mentőcsónak függ össze az érzelmek adagolásával, feltehetően a mellény is eféle jelentést hordoz, bár én úgy gondolom, a saját tudatalattiba való lemerüléstől, a mély, magunkkal őszinte gondolatoktól véd, pl az ember nem mondja ki önmagának sem, amit gondol.

Az álom üzenete:
Véleményem szerint Ön annak a tudásnak a birtokában van, mellyel az Ön körül élők életét jó irányba terelheti (észrevétlenül), de előfordulhat, hogy fél valami kimondásától, kimutatásától, és itt most nem a munkára kell gondolnia, ezek emberi kapcsolatokban vagy a saját bölcsességével való találkozásban keresendő.
Javaslom meditációs gyakorlatok elvégzését, amely arra jó, hogy a gondolatok elcsendesülnek és agyban megnyugszunk. Mintha egy vidámpark közepén leülnénk egy padra és figyelnénk a tömeget. Több mindent észreveszünk, nem csak a színes bohócokat fogjuk. Az érzelmeit kezdje jobban kimutatni, a kis érzelmekre csak kis szavakat, a nagy érzelmekre nyugodtan használjon nagy szavakat! Merjen új dolgokat kipróbálni!

Üdvözlettel:
Jana

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr608040770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása