Orvos, injekció, sírás
2012. július 04. írta: bnjudit

Orvos, injekció, sírás

Kedves Álomfejtő!

Barátommal lassan egy éve vagyunk együtt. Neki volt egy lány barátja és pár hónap után úgy éreztem többet foglalkozik vele, mint velem és akkor beismerte,hogy talán többet is érezne iránta, így megszakította a kapcsolatot vele. Megcsalás elvileg nem volt. Ez elég mély nyomott hagyott bennem.  Tegnap láttuk a lányt és éjjel azt álmodtam, hogy elkaptam valami betegséget és injekciót kellett adni nekem..(az álomban a tűt is láttam sokszor) és mikor mentem dokihoz a doki háza előtti kiskapunál elköszöntünk egymástól és akkor jött ez a lány..én ugye felmentem ő meg megvárt kint és mikor lejöttem akkor kérdeztem na és mi volt és annyira emlékszem az álomból, hogy a lány megpuszilta (arcon) és mi sokat veszekedtünk ezután ill. sokat sírtam.
Kíváncsi lennék miért nem tudok ezen túllépni ill. mit jelenthet ez az álom?

Válaszát előre is köszönöm !

Üdv: Reni

Kedves Reni!

A fájdalmas emlékek, nehézségek betegség formájában kerülnek felszínre az álmokban. Nem vagy még képes az öngyógyításra, még nem tudsz az erővel kapcsolatba lépni, ami segít legyőzni a nehézséget.

Mások behatoltak a magánszférádba "injekció" formájában. Más emberektől függsz, ők hoznak kényszerhelyzetekbe, és nincs más választásod (legalábbis úgy tűnik), mint ennek megfelelően viselkedni. Gyógyulás keresése azt jelenti, hogy úgy érzed, külső segítségre van szükséged (itt arra gondolok, hogy a párod tudna megnyugtatni leginkább).

Az álmodónak ki kell űznie az életéből valamit, ezért elmegy a belső gyógyítóhoz, az orvoshoz. Ezt a fenti képek még inkább megerősítik.

Sírással a fékezhetetlen érzéseket, fájdalmat vezetjük le. Szomorú vagy a múlt miatt, félsz a jövőtől. Habár a zokogás akadályozza az érzések szavakba öntését! Félsz a személyes veszteségtől, esetedben ez a párodnál elfoglalt pozíció. Másrészt az egyik tudatalatti állapotból egy másikba való átlépést jelöl, lehet, hogy kemény próbának tűnik a mostani eseménysorozat, és legszívesebben elfelejtenéd az egészet, de ha nem ezzel a fiúval, akkor egy másikkal fogod újra átélni. Egy problémát mindig meg kell oldani, nem szőnyeg alá söpörni, így legjobb lesz, ha megbékélsz a szituációval, és a legjobbat hozod ki belőle. Ha a srác szerelmes lenne, akkor a lánnyal lenne. A férfiaknál nem úgy működik, mint nálunk. Az, hogy többet érezne, valószínűleg azt jelenti, hogy nem esne nehezére megpróbálni a lánnyal, de ebből a próbálkozásból aztán egy kihűlt kapcsolat, és egy hideg "barátság" maradna. Ha szeretünk együtt lenni valakivel, mert vicces, kedves, figyel ránk, olyan érzéseket ébreszthet bennünk, mintha szeretnénk. Pedig a szerelem és a szeretet között nagy a különbség.

Az álmod jelentése: Megpróbáltatást élsz át, ami az egész lelkedet megviseli. Én csak álmot fejtek, így tanácsot nem adhatok, de valójában mitől félsz? Miért attól félsz, mit veszíthetsz, ahelyett, hogy azt néznéd, mit adhatnál ki még az egyéniségedből. Csak maradj önmagad, főleg, ha megszakította a lánnyal a kapcsolatot, fontos vagy neki, és hogy őszinte legyek, nem hiszek a nagy, viharos egymásra találásokban.
Habár nyugodt a felszín, a víz alatta mély és hatalmas.

Üdv:
Jana

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr795817299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása