Ezt álmodtam
2014. február 16. írta: bnjudit

Ezt álmodtam

Álmod lehető legrészletesebben küldd el a nadujudit@gmail.com címre, és amint lehet, válaszolok rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr995817348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikolett Viràg 2017.10.26. 04:24:18

Azt àlmodtam egy köteg pènz volt a kezemben de csak fogtam nem költottem semmire . Uttàna felmentem egy üres buszra ahol az ablakok kivoltak törve ès egy fehèr kutya volt rajta kedves volt, szerintem hizelget is de nme biztos
süti beállítások módosítása