Mocskos fehér ruha
2012. július 11. írta: bnjudit

Mocskos fehér ruha

Szeretném, ha segítenél, mit is jelenthet az álmom. A munkahelyemen elmeséltem, s az egyik kolléganőm, már a történet legelején azt mondta, hogy a fehér ruha az nem jót jelent. Azóta foglalkoztat a dolog.

Tehát reggel elindultam dolgozni, hófehér ruhában (nem menyasszonyi) és amikor leszálltam a buszról, akkorra a fehér ruha oldalán (hát ezt nem igazán tudom szebben leírni) hatalmas székletfolt volt. Nem tudom hogyan került oda. Ezután egy épületre emlékszem, ahol különböző helyiségekben, különböző orvosi vizsgálatokon kellett részt vennem. Mikor ennek vége lett, akkor az épületből, ill. annak valamely felső emeltéről, csak egy a falon kívül lévő lépcsőn tudtam lejutni. Mikor végre leértem, akkor vettem észre, hogy már esteledik. Megrémültem, mert akkor jöttem rá, hogy az új kolléganőmnek, aki csak két hete érkezett hozzánk, nem szóltam, hogy miért is nem mentem be dolgozni.

Másra nem emlékszem. Megköszönöm, ha segítesz megfejteni ezt az álmot. Valóban rosszat jelent a fehér ruha?
Üdvözlettel: B. Judit

Kedves Judit!

Bár nem használom, de megnéztem a Krúdy Álmoskönyvben, hátha én nem emlékszem jól, de ott is csak pletykát jelez a fehér ruha, semmi balszerencsét, sőt egészséget jelöl.

A ruha maga egy külső kép, melyet kifelé mutatsz. Minden ember képes eljátszani bizonyos szerepet, ha egy találkozás megköveteli.

Mivel a ruha fehér, a kifele mutatott kép ártatlannak, bölcsnek tűnik, lelki tisztaság övez látszatra (is)! A széklet a gyermeki kifejezésformákat szimbolizálja. Ami testi funkcionális az piszkos, és önző, lehet, hogy életedben fontos szerepet játszik az elutasítás (akár a te, akár más részéről). Az elhasznált életszerepeket, embereket, tárgyakat ki kell selejtezned. Szeretnél gondok és felelősség nélkül élni, viszolygással töltik ki mindennapjaidat.

Az orvos a belső gyógyítási hajlam jele, azaz tudod, mit kellene csinálnod ahhoz, hogy jobban érezd magad.

A lépcső azt jelképezi, hogy merre kell indulnod a fejlődésed érdekében. Lefele indulsz, kívül az épületen (az épület az álmodó életének szerkezetét mutatja, azt, hogyan viszonyul szokásokhoz, dolgokhoz, és ezt hogyan építette fel önmagában tapasztalatai, neveltetése alapján). Lefelé menni a tudatalattiba való leszállást jelenti. Kapcsolatot keresel saját rejtett éneddel.

Az álom üzenete:

Valamit fel kellene ismerned az életedben, aminek nem ott a helye, ahol van, vagy egyszerűen csak meg kellene barátkoznod valamivel, ami zavar. Talán a külsőségeknek túl sok jelentőséget adsz vagy azt hiszed, hogy mások túlságosan a külsőségekkel foglalkoznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr955817303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása