Volt szerelem
2012. január 09. írta: bnjudit

Volt szerelem

A volt szerelmemmel álmodtam akivel már egy éve szakítottunk de még mindig sokat eszembe jut.Régebben nem álmodtam vele de most máj.29., máj. 30., máj.31. mind a három nap vele álmodtam.
Az első álmom:
Álmomban kibékülünk nagyon boldog vagyok, tervei vannak velem. Arra kér , hogy tanuljak meg németül mert külföldre akar menni velem, Én tiltakozzom: hogy pont németül? Én nem akarok Német országba menni mert nem szeretem a németeket.
A második álmom:
Valamiért a lakásán vagyok. Egy közös elintézni való dolgunk van. Álmomban ott van a párjával és van két közös gyermekük. Szomorú vagyok emiatt és a párja se néz rám jó szemmel , hogy ott vagyok.
A harmadik álmom:
Motor balesetet szenved a volt szerelmem és én rémülten rohanok oda hozzá. Utána csak arra emlékszem , hogy szeretkezünk.

Kiváncsi lennék hogy miért álmodom vele már harmadik napja mindennap vele? Ezeknek a dolgoknak mi a jelntésük? Válaszukat elöre is köszönöm.

Kedves Csilla!

Eléggé összetett a három álom jelentése együtt, de megpróbálom kibogozni.
Álmunkban az emberek mind egy-egy tulajdonságaink vagy egy-egy tulajdonságot képviselő szereplők. Hogy pontosan mit jelent Önnek a volt szerelme, csak sejtem, de érdemes lenne tisztáznia magában, mit is gondol róla ennyi idő után, hogyan látja tiszta fejjel.

A béke sosem békét jelöl, inkább veszekedést, de szokták mondani, hogy aki álmában békét köt, az elővigyázatos (nevezhetnénk taktikusnak is).

A veszekedés, az álomban előforduló összeütközés lelki tusát jelent, haragszik az álmodó arra, akivel veszekszik, álmában vesz elégtételt rajta. Ha olyannal veszekszik, akivel rég nem tartja a kapcsolatot, ezek a negatív érzések kezdenek csitulni.

Álmunkban kirekesztettnek érezni magunkat vagy azt hinni, hogy nem szívesen látnak, önbizalomhiányt mutat, de ez lehet, hogy nem általánosan jellemző, csak bizonyos személlyel/személyekkel szemben van így, mindenesetre rossz érzések velük kapcsolatban.

A motor az erőt szimbolizálja, amelyet az álmodó bizonyos élethelyzetekben felhasznál, de ennek a balesete azt mutatja, hogy vagy nem helyesen hasznosítja rendelkezésre álló energiáit, vagy egyáltalán nem, pedig tudatában van annak.

A szeretkezés magától értetődik, erős érzelmek jellemzik Önt a volt szerelme irányába.

Az álom üzenete: Most lépett a tisztánlátás útjára, ami a múltját illeti. A múltat nem elfelejteni, nem benne élni kell, hanem úgy kell látni az akkor történt eseményeket, ahogy azok valóban történtek. Nem kiszínezve, nem elvenni belőlük, és az álmodó rájöhet, milyen hibái voltak esetleg, mire nem figyelt, mire reagált rosszul, és ez a felismerés segít a jellemfejlődésben. Az álmodó most még gyengének érzi magát ehhez, de talán csak túlságosan kapaszkodik a múltba. Üljön le és gondolja át, mi is volt, hogy is történt, ha szükséges, bocsásson meg magának, mert ebből az életszakaszból csak így tud továbblépni. Bármi, amin rágódunk, minket gyengít, nem a célszemélyt, ezért kell elsősorban magunkkal megbékélnünk.
Jelszó: Megbocsátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr565817270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása