Fekete fog
2012. július 22. írta: bnjudit

Fekete fog

Szia, azt álmodtam hogy a rágófogam néztem a tükörben és fekete színű volt! mit jelenthet?
Egy másik álmomban azt álmodtam hogy mondtam a nénjémnek hogy mutassa meg a fogát milyen lett, és megnéztem. ( egyébként a nénjém valójában csináltatta a fogát.mondta nekem de még nem láttam vele! )

előre is köszi a választ Izgatottan várom!:)

Kedves Krisztina!

A fekete színben potenciálisan megtalálható az összes szín. Ez kifejezőképesség, negativitás, ítélőképesség színe.

A fog egyes könyves szerint az agresszív szexualitás jele, pedig helyesebben lenne szexuális érettséggel összehozni. A fog az átmeneti időszakot mutatja bizonyos életszakaszok között. Gyermekből felnőtté válás, felnőttből kiszolgáltatott idős korba lépés...

Az álom üzenete:

Valamit nem helyesen ítélsz meg vagy negatívan fogsz fel. Nem kell tartani az új élethelyzetektől, mert a változás minden esetben valamit elvesz, de cserébe ad is!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr995817313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása