Iskola, barát
2012. január 10. írta: bnjudit

Iskola, barát

2 napja álmodok ugyanarról a dologról..Nem tudom miért.Először is a barátommal múlthét pénteken szakítottunk..Az oka az volt hogy ő "csak barátként szeret".De ez nem igaz mert találkoztunk utánna és csókolóztunk..Azt mondta hogy meggondolja hogy újrakezdjük e vagy nem..és nemet mondott. És amióta nemet mondott azóta minden nap összefutottunk olyan helyeken ahol mindig együtt voltunk ilyen pl:iskola, a mi utcánk, az a kávézó ahol volt az első csókunk és sokat jártunk oda.Az álmaim tegnap és tegnapelőtt voltak.

.1álom(tegnap reggel):Utolsó óránk volt..Megvártam őt és kérdeztem hogy nem e kísér haza engem és aztválaszolta: mi már nem járunk.és megcsókol elkezd csókolgatni..Aztán aztmondja nekem hogy 20perc múlva várjam meg.Én pedig nem tudom miért elfelejtettem és elindultam haza, de féluton eszembe jutott hogy vár engem és visszafutottam az iskolához és hazakísért.itt felébredtem.

2álom(ma reggel):Utolsó óránk volt.Megvártam ugyanúgy és megkérdeztem hogy nem akar e velem eljönni ebédelni.Aztfelelte hogy mi már nem járunk és újra lesmárol és csókolgat..Megfogja a kezem és elindulunk az ebédlőbe.A sorban előttem ált és az ebédhez banánt kaptunk.Ő vette el az utolsó banánt és nekem aztmondták hogy várjak mindjárt hoznak többet.Addig ő elment és leült a haverjaihoz.Aztán énis megkaptam a banánt és elindultam az egyik barátnőmmel leülni külön asztalhoz.Néztük egymást.A barátnőmmel ketten ültünk az asztalnál és egyszercsak megpillantottam a barátnőm szerelmét.Súgtam neki hogy menjen oda hozzá.Odalép és az a fiú hirtelen átváltozik egy másik fiúra aki történetesen az osztálytársunk.És itt felébredtem.

Ez mit jelent??Kérem segítsen.
Cintia

Kedves Cintia!

Az iskola általában a spirituális fejlődés helye, a bölcsességé, de az álmában lehetséges, hogy az intenzív élmények még kifejeződnek, hiszen a szerelem az iskolán belül is szerelem volt.

A csók valódi vonzalmat jelent, ez természetes is, érthető, hogy mindkét álomban szerepel. Összeolvadhat benne a múlttal, azaz a múlthéttel.

Az, hogy elindult haza, közben pedig mégis rájön, hogy valamit elfelejtett és visszatér, azt érzékelteti, hogy kétségbe van esve és keresi a helyét, azt a helyet, ahol nyugalmat kap és bizalommal lehet. Ő hazakíséri Önt, ez is azt mutatja, hogy erős a kötődés a volt barát iránt, és mellette tud békében hazaindulni.

Az álombéli szerelmese eléggé egymásnak homlokegyenest ellentétes dolgokat tesz és mond, ezzel is szemléltetve, hogy Ön nem tudja, mit gondoljon róla, hova tegye a cselekedeteit, szavait. Nincs tisztában a másik terveivel, határozatlannak, gyengének látja őt.

Gondolom, álmában a bal kezét fogja meg a fiú, ez a passzív oldal, azé a nőé, aki elfogad, szolgálatra kész. Érzelmei erősek, nyitottak, és tiszták a másik iránt. Ő viszont újra „eltáncol” tőlük.
Neki más tulajdonságok fontosabbak, azok, amiket az álmodó a baráti társaságban lát, a team hatalma erősen fogja a másik embert. Talán még nem érett meg a fiú arra, hogy egy nővel nőként bánjon.

A barátnője a fontos tulajdonságok, amik Önnek kellenek, a megbízható társ, a szerelme pedig az a kapcsolat, amilyet szeretne magának is tudni. A másik fiú átváltozása szorosan összefügg a lelki zavarodottsággal, amikor akar bízni a másik nemben, de most jelen pillanatban ezt el sem tudja képzelni, hogy van, aki saját arcát mutatja, nem pedig szerepet játszik.

Az álom üzenete: Bízzon az emberekben! A saját életünk lényege egyedül mi magunk vagyunk, senki más. Mi nem lehetünk teljesek alárendelt szerepben, mások hangulatingadozásaihoz kötve.
Aki hirtelen cselekszik ostobaságot, később mindig megbánja, és visszajönne, és ő lehet, hogy ugyanaz, akit annak előtte szerettünk, de mi már megváltoztunk, megértünk, és megértettünk összefüggéseket. Ez nem a szeretet elmúlása, csupán más érdekek vezérelnek, tudjuk, mi a jó nekünk. Ilyenkor mondják azt, hogy: „Egy éve ilyenkor a világ legboldogabb embere lettem volna, ha visszajön, de már nem érzem, hogy újra kéne kezdenünk.”
Vannak, akik Ön mellett álnak, és számíthat rájuk. Tegyen vagy próbáljon ki olyat, amit eddig még nem próbált és szeretne. Minden befejezés egy új kezdet eleje. Ismerje meg önmagát, a vágyait, azt, hogy mire van szüksége, milyen emberi tulajdonságokra. Talán a legfontosabb a tisztelet, ez mindent magában foglal.
Álmaiból kiderül, úgy él most, hogy nem tudja, mihez kezdjen. Ne a világban keresse meg a helyét, először saját fejében és lelkében tegyen rendet! Nézze úgy a fiút, ahogy van,a hibáival együtt, az esetlenségével, a gyámoltalanságával, a félelmeivel, mert ő még nem ismerte fel, mi számít. Ha így lenne, határozottan igent vagy nemet mondott volna.
Közben pedig bocsásson meg a másiknak (nem kell neki elnézni, amit tesz, a sarkára kell állnia), mert nem rossz ember, csak határozatlan, és talán önző, de ezek megbocsájtható bűnök.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr325817286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása