Bátorság
2012. január 09. írta: bnjudit

Bátorság

Reptérre mentünk bnőmmel autóval, én vezettem az opel astrát... kiszálltunk.. bnőm bezárta az autót..elindultunk, de aztán hátranéztünk egy fura alakra aki közeledett a kocsi felé... és ki akarta nyitni de zárva volt... odakiabáltam neki, h ,,nem kéne" aztán elővette fenyverét és rám akart lőni... nem talált el.. majd az épületbe menekültem oda is jött... mikor szembetalálkoztunk az épületben, mielőtt még lelőtt volna elkaptam a kezét és kicsavartam belőle a fegyvert és nyakom lőttem... hősnek éreztem magam, hisz kb. 5 embert megölhetett az a bajszos melák:D
DarkAngel

Kedves Angel!

Felteszem, amit küldtél levelet, egy álmod leírása, ha nem, akkor tényleg hős vagy:)
Az autó utazást jelent, nem ténylegeset, inkább az életszakaszok közötti utat jelöli. Az hogy reptérre mentetek, ugyancsak, de a két életszakasz között folyamatos az utazás, nem tudsz megnyugodni, esetleg nem tudsz egy helyben maradni, és ha minden nyugodt lehetne körülötted, akkor te teszel róla, hogy történjen valami. A repülés vágyakozást, reményeket jelöl, a korlátoktól való elszakadást, a szabadságigényt, de mivel csak a reptérig jutsz el álmodban, bizonytalanságot, félelmet mutat.

Autót vezetni felülkerekedési vágyat jelent. Az, hogy helyesen irányítod az álmodban, azt jelenti, hogy ezzel a hatalommal, ha megkapod, tudsz bánni, nem szalad ki a kezeid közül. A fegyver jelentése uralkodási vágy, férfierőt mutatja benned, azt, hogy nem hagyod magad.

Az álombeli ember egy rossz tulajdonságod/személyiséged, amivel hősiesen szembeszálltál, a barátnő viszont igazából semmi szerephez nem jut az álmodban, mégis kell oda. Úgy látszik, hogy a jelenlegi problémáddal vagy inkább hibáddal, amiről tudsz, szembesültél, és szembe is tudsz szállni vele, de nincs elég önbizalmad hozzá, pedig hidd el, az álmodból kiderül, hogy erős egyéniség vagy, szinte félkézzel leteríted a bajt:)

Az álom üzenete: Higgy magadban, mert képes vagy rá!

Szép álmokat

A bejegyzés trackback címe:

https://alomnaplo-alomfejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr565817267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása